Schitterend !!!!
De reactie is geweldig.
We snappen dat jullie dat filmpje kunnen blijven kijken.
Wij hebben er ook van genoten en zeker met het commentaar van Esmee erbij.
Pat:
31 juli 2013
wooooooooooowwww, geweldig filmpje zeg en wat een fantastische fonteinenshow!!
en die reactie van Steijn is echt super, wat maakt zo'n klein mannetje al wat mee zo zeg. Tis van zijn gezicht af te lezen.
geweldig. ik ga naar het volgende verslag, leuk leuk!!
veel plezier hoor!!
gr pat
Freerk en irene:
2 augustus 2013
hallo hier een berichtje van je buurtjes. we zijn er net weer van de vakantie, heben ook erg genoten,maar dat horen jullie nog wel.eerst het reisverhaal van jullie is heel leuk.irene en ik hebben gekeken de kids genietenzo tezien is een hele ervaring voor hun.
we gaan jullie volgen met jullie reisverhalen. groetjes allen daar.
De reactie is geweldig.
We snappen dat jullie dat filmpje kunnen blijven kijken.
Wij hebben er ook van genoten en zeker met het commentaar van Esmee erbij.
en die reactie van Steijn is echt super, wat maakt zo'n klein mannetje al wat mee zo zeg. Tis van zijn gezicht af te lezen.
geweldig. ik ga naar het volgende verslag, leuk leuk!!
veel plezier hoor!!
gr pat
we gaan jullie volgen met jullie reisverhalen. groetjes allen daar.