Reacties

Reacties 1 - 50 van 86

Naam Reactie Datum
Adriana Inmiddels hebbben we veel tijd met elkaar doorgebracht… 24 aug. '13
Bryan, leonie en bobby Wow weer van die schitterende verhalen! Eg super gedaan!… 21 aug. '13
Zus en zo Heerlijk vakantiegevoel zo :) En nu even nog for the… 16 aug. '13
Zus en zo Heerlijk, die avonturen. Vooral leuk dat je zoiets… 14 aug. '13
Swiep Gaaf zeg! Geniet er nog maar van reis is bijna voorbij 14 aug. '13
Hans & Marianne Hallo kids, Nog veel plezier de komende dagen. Dit… 10 aug. '13
Freerk en irene hoii, erg leuk allemaal wat jullie meemaken.vind die… 9 aug. '13
Hans & Marianne Zijn benieuwd om de verhalen persoonlijk te horen… 9 aug. '13
Hans & Marianne Weer een hele belevenis in zo'n miljoenenstad… 9 aug. '13
Bryan, leonie en bobby Vast erg mooi om zo'n geiser te zien! Ben ook… 9 aug. '13
Bryan, leonie en bobby Zo te lezen een hele onderneming!!! 9 aug. '13
Zus en zo Modesto, californie ;) 9 aug. '13
Zus en zo Gallo white zinfandel is een heerlijke rosé uit.....… 9 aug. '13
Zus en zo Oeps, had je niet van tevoren kaartjes kunnen kopen?… 9 aug. '13
Stephan peters Het gaat jullie daar wel goed af hoor ik. Ik moet… 7 aug. '13
Pat hahahaha, LCD SCREEN!!!!! 5 aug. '13
Pat GEFELICITEERD MET JE JAARTJE OUDER111 ouwe... hahaha… 5 aug. '13
Hans & Marianne Sorry we bedoelen T Mobile ! 5 aug. '13
Hans & Marianne Lijkt een beetje op de reclame van Vodafone ha ha… 5 aug. '13
Laura en Ben Hy folks, How is your day today. Happy birthday and… 5 aug. '13
Rudi Dank je wel! Ben pas over 20 minuten hier jarig. Heb… 5 aug. '13
Zus en zo Heerlijk!! En denk na... we hebben nog nooit in een… 5 aug. '13
Bryan, leonie en bobby Leuk, ennuh mooi taartje!!!! Xxx 5 aug. '13
Rudi Ja ik snap dat je mee wilt doen hahah. Ging best goed… 5 aug. '13
Zus en zo En? Hoe was de dam? Aardig meertje gemaakt?? Blijft… 5 aug. '13
Bryan, leonie en bobby Ontzettend leuk gemaakt dat filmpje van hotel cribs!… 5 aug. '13
Zus en zo Wel bijzonder dat het zo onaangeraakt blijft en niet… 5 aug. '13
Bryan, leonie en bobby Wow klinkt echt gaaf! En idd gefeliciteerd met je… 5 aug. '13
Rudi Lekker op tijd wakker jullie. Bedankt, hier ben ik… 5 aug. '13
Hans & Marianne Dat is nu echt een Lucky Luke en de Daltons setting.… 5 aug. '13
Adriana Ten eerste nog van harte gefelicteerd met het feit… 3 aug. '13
Freerk en irene wat een belevenis maken jullie erg leuk en mooi zo… 2 aug. '13
Freerk en irene feli met esmee en met jullie trouwdag is er leuk om… 2 aug. '13
Freerk en irene hallo hier een berichtje van je buurtjes. we zijn… 2 aug. '13
Laura en Ben Wij dronken café latte, dat was wel drinkbaar (onze… 2 aug. '13
Laura en Ben We zien alles weer voor ons. Wij waren er in januari… 2 aug. '13
Pat Nooit gedacht dat ik nog een boek online zou lezen.… 1 aug. '13
Zus en zo Leest weer heerlijk weg... en.. meer foto's...… 1 aug. '13
Pat wooooooooooowwww, geweldig filmpje zeg en wat een… 31 jul. '13
Simone Langelaar Hey Rudi en Annemarie, van harte met jullie kleine… 31 jul. '13
Karien Uit Dordrecht ook gefeliciteerd met Esmee! We kijken… 31 jul. '13
Ton en Alisa lieve allemaal. blij dat jullie genieten van onze… 31 jul. '13
Fam Sanders @zus en zo: Bedankt voor je compliment Groetjes je… 31 jul. '13
Bryan, leonie en bobby Helemaal toppie! 31 jul. '13
Zus en zo We wachten af. En ann... ik heb vroeger altijd reisverslagen… 31 jul. '13
Hans & Marianne TOPPIE en eet smakelijk. Het is wel bijzonder dat… 31 jul. '13
Fam Sanders @Hans & Marianne & Bryan, leonie en bobby:… 31 jul. '13
Fam Sanders @zus en zo: Nee we hebben niets vergokt. Geen stuiver.… 31 jul. '13
Bryan, leonie en bobby Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien… 31 jul. '13
Hans & Marianne GEFELICITEERD allemaal!!! Fijne dag en een dikke kus… 31 jul. '13

 1 2 Volgende »