Reacties
Reacties 1 - 50 van 86
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Adriana | Inmiddels hebbben we veel tijd met elkaar doorgebracht… | 24 aug. '13 |
| Bryan, leonie en bobby | Wow weer van die schitterende verhalen! Eg super gedaan!… | 21 aug. '13 |
| Zus en zo | Heerlijk vakantiegevoel zo :) En nu even nog for the… | 16 aug. '13 |
| Zus en zo | Heerlijk, die avonturen. Vooral leuk dat je zoiets… | 14 aug. '13 |
| Swiep | Gaaf zeg! Geniet er nog maar van reis is bijna voorbij | 14 aug. '13 |
| Hans & Marianne | Hallo kids, Nog veel plezier de komende dagen. Dit… | 10 aug. '13 |
| Freerk en irene | hoii, erg leuk allemaal wat jullie meemaken.vind die… | 9 aug. '13 |
| Hans & Marianne | Zijn benieuwd om de verhalen persoonlijk te horen… | 9 aug. '13 |
| Hans & Marianne | Weer een hele belevenis in zo'n miljoenenstad… | 9 aug. '13 |
| Bryan, leonie en bobby | Vast erg mooi om zo'n geiser te zien! Ben ook… | 9 aug. '13 |
| Bryan, leonie en bobby | Zo te lezen een hele onderneming!!! | 9 aug. '13 |
| Zus en zo | Modesto, californie ;) | 9 aug. '13 |
| Zus en zo | Gallo white zinfandel is een heerlijke rosé uit.....… | 9 aug. '13 |
| Zus en zo | Oeps, had je niet van tevoren kaartjes kunnen kopen?… | 9 aug. '13 |
| Stephan peters | Het gaat jullie daar wel goed af hoor ik. Ik moet… | 7 aug. '13 |
| Pat | hahahaha, LCD SCREEN!!!!! | 5 aug. '13 |
| Pat | GEFELICITEERD MET JE JAARTJE OUDER111 ouwe... hahaha… | 5 aug. '13 |
| Hans & Marianne | Sorry we bedoelen T Mobile ! | 5 aug. '13 |
| Hans & Marianne | Lijkt een beetje op de reclame van Vodafone ha ha… | 5 aug. '13 |
| Laura en Ben | Hy folks, How is your day today. Happy birthday and… | 5 aug. '13 |
| Rudi | Dank je wel! Ben pas over 20 minuten hier jarig. Heb… | 5 aug. '13 |
| Zus en zo | Heerlijk!! En denk na... we hebben nog nooit in een… | 5 aug. '13 |
| Bryan, leonie en bobby | Leuk, ennuh mooi taartje!!!! Xxx | 5 aug. '13 |
| Rudi | Ja ik snap dat je mee wilt doen hahah. Ging best goed… | 5 aug. '13 |
| Zus en zo | En? Hoe was de dam? Aardig meertje gemaakt?? Blijft… | 5 aug. '13 |
| Bryan, leonie en bobby | Ontzettend leuk gemaakt dat filmpje van hotel cribs!… | 5 aug. '13 |
| Zus en zo | Wel bijzonder dat het zo onaangeraakt blijft en niet… | 5 aug. '13 |
| Bryan, leonie en bobby | Wow klinkt echt gaaf! En idd gefeliciteerd met je… | 5 aug. '13 |
| Rudi | Lekker op tijd wakker jullie. Bedankt, hier ben ik… | 5 aug. '13 |
| Hans & Marianne | Dat is nu echt een Lucky Luke en de Daltons setting.… | 5 aug. '13 |
| Adriana | Ten eerste nog van harte gefelicteerd met het feit… | 3 aug. '13 |
| Freerk en irene | wat een belevenis maken jullie erg leuk en mooi zo… | 2 aug. '13 |
| Freerk en irene | feli met esmee en met jullie trouwdag is er leuk om… | 2 aug. '13 |
| Freerk en irene | hallo hier een berichtje van je buurtjes. we zijn… | 2 aug. '13 |
| Laura en Ben | Wij dronken café latte, dat was wel drinkbaar (onze… | 2 aug. '13 |
| Laura en Ben | We zien alles weer voor ons. Wij waren er in januari… | 2 aug. '13 |
| Pat | Nooit gedacht dat ik nog een boek online zou lezen.… | 1 aug. '13 |
| Zus en zo | Leest weer heerlijk weg... en.. meer foto's...… | 1 aug. '13 |
| Pat | wooooooooooowwww, geweldig filmpje zeg en wat een… | 31 jul. '13 |
| Simone Langelaar | Hey Rudi en Annemarie, van harte met jullie kleine… | 31 jul. '13 |
| Karien | Uit Dordrecht ook gefeliciteerd met Esmee! We kijken… | 31 jul. '13 |
| Ton en Alisa | lieve allemaal. blij dat jullie genieten van onze… | 31 jul. '13 |
| Fam Sanders | @zus en zo: Bedankt voor je compliment Groetjes je… | 31 jul. '13 |
| Bryan, leonie en bobby | Helemaal toppie! | 31 jul. '13 |
| Zus en zo | We wachten af. En ann... ik heb vroeger altijd reisverslagen… | 31 jul. '13 |
| Hans & Marianne | TOPPIE en eet smakelijk. Het is wel bijzonder dat… | 31 jul. '13 |
| Fam Sanders | @Hans & Marianne & Bryan, leonie en bobby:… | 31 jul. '13 |
| Fam Sanders | @zus en zo: Nee we hebben niets vergokt. Geen stuiver.… | 31 jul. '13 |
| Bryan, leonie en bobby | Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien… | 31 jul. '13 |
| Hans & Marianne | GEFELICITEERD allemaal!!! Fijne dag en een dikke kus… | 31 jul. '13 |
1 2 Volgende »


- Adriana: Inmiddels hebbben we veel…
- Bryan, leonie en bobby: Wow weer van die schitterende…
- Zus en zo: Heerlijk vakantiegevoel zo…
- Zus en zo: Heerlijk, die avonturen.…
- Swiep: Gaaf zeg! Geniet er nog maar…
Alle reacties »